Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.02. 09:44 Popup Akadémikus

www.villanyszerelés.com

Annyira sok a típushiba, hogy csináltam külön linkeket erre és akkor nem kell minden alkalommal leírnom:

Engem Te ne üdvözölj! 8-) Nem azért jöttem! Kattints rá!

Először keltsd fel az érdeklődést aztán mondj árat! Kattints rá és megtudod mire gondoltam!

Gratulálok! Ügyfeleidet egyből átadod a konkurenciának! (Na jó! Csak a felét...)

NA azért ne keseredj el! Vannak nem teljesen típushibák is:

Ilyen az adsense hirdetésben a konkurenciaszűrő hiánya: Vagyis ott van a konkurenciád hirdetése a honlapodon az adsense reklámok közt. Ne engedd, hogy ezzel keress 15 Ft-ot és az ügyfeled a konkurenciéánál hagyjon mondjuk 100 ezret... Nézd meg hogyan lehet kitiltani a konkurenciát a honlapodról... Az adsense maradhat, ha fontos a 15 Ft. (de fontos?)

Ne használj a honlapodon olyan szakkifejezést, amit nem értünk: Pl: "AI-MM vezeték"

Amikor lekicsinyítek egy honlap képet, akkor jövök rá, hogy a kicsinyített kép az, amit a látogató elsőre lát. Még nem olvassa el a szöveget, csak ez az első benyomás.

Meg vagy elégedve vele?

www.villanyszerelés.com

48 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr86361590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.02. 10:22:43

A kezdő szöveg katasztrofális.
Gondold el:
Bemész egy boltba:
Jó napot Béla vagyok,ide jártam iskolába,voltam 3 tanfolyamon volt 3 műtétem, most megvagyok fázva,és holnap ezt fogom csinálni.
Ezt végig hallgatod? Vagy tovább állsz innen?
Vagy azt mondod ez kit érdekel, nekem van egy problémád amire megoldást keresek.
Ezt mugtudják oldani vagy nem?
A többi felesleges, idegesítő rizsa!
Üdv

szita · http://xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.02. 13:36:38

Akkor mi lenne a szöveg javítva lucius?

inkvizítor 2008.03.02. 17:08:36

Hogy mi a jó indító szöveg?
Ezt Neked kell tudnod...
Na, de ne keseredj el megmondom hogyan találhatod ki:
MIt szoktak kérdezni az ügyfeleid, ha felhívnak? MI ez első, vagy második kérdésük...
És erre válaszolj a nyitólapon egyből...

inkvizítor 2008.03.02. 17:29:07

Még egy dolog eszembe jutott: A képek közé tennék egy sorozatot annak, aki csak felújítani akar... Egy olyat, hogy a megrendelő lássa, hogy milyen kis kosszal jár, ha megrendeli tőled a felújítást. (Ez mondjuk nem feltétlenül igaz, de azt hiszem a megrendelőknél fontos az, ha magad után feltakarítasz. Csak egy apróság... de én az ilyen szakikat szeretem: akkor jön amikor mondja / annyiba kerül, amit mond / akkor lesz kész, amikor vállalta / nem kell utána takarítani / garanciában korrekt...
És azt hiszem kész is van az, hogy hogyan kell jó szöveggel kezdeni az oldalt...

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.02. 19:12:43

Hogy mi lenne a szöveg javítva?
A hatásos kezdőszöveg kritériumairól levegővétel nélkül kb 6,5 órát tudnék beszélni.
De ehez beleástam magam az internet marketing irodalmába.
A fő-fő lényeg hogy ezt neked kell megtenned, mert ha nem érted meg a hatékony szövegírás lényegét akkor, nem fogsz tudni ütős szöveget írni.
Ebben az esetben maradnak a profi szövegírók, de az megfizethetetlen.
A (kezdő)főcím lényege hogy mi az a legnagyobb előny amit a potenciális vevőd tőled megkaphat. Ehez tudnod kell ki a potenciális vevőd,mit tudsz amit más nem!
Ezek amik elsőre egyszerűnek tünnek elsőre,de nem az!

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.02. 20:04:25

Oké javítottam rajta. Persze nem végleges, hogy mi az első kérdésük? hát ez "Jó napot a villanyszerelőt keresem jó helyen járok?
Erre válaszoljam a honlapon " igen jó helyen jár!"

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.02. 20:06:27

lucius nem csodálom hogy a halak a kedvenceid, 6,5 órát egy szusszal, nem semmi.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.02. 21:07:09

TUDTA ÖN, HOGY ÉVENTE 100 LAKÁS ÉG KI ELEKTROMOS TŰZBEN, MELYET KONTÁROK OKOZTAK.
SZERETNÉ BIZTOSÁGBAN TUDNI LAKÁSÁT?
DOLGOZTASSON SZAKEMBERREL!
Pl, vagy ilyesmi. Azért jók a halak mert ők nem beszélnek vissza! :-)))))))
üdv:Lucius

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.02. 21:19:13

Köszi lucius! mondjuk az nem igaz hogy 100 lakás kiég évente.Kicsit túlzás lenne de a többi szöveg egész jó! Éljenek a halk halak :-))

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.02. 21:52:54

Azt nem tudom hogy mennyi ég ki évente,de az biztos hogy előfordul! Csak arra akartam rávilágítani,hogy azt tudatosítani kell a vevődben:az olcsó húsnak híg a leve!
Ezt nem értik mindig,ezért be kell mutatni ezeket a példákat is.
A kezdő szövegnek az a szerepe, hogy meggyőzd a látogatót, itt érdemes maradni és tovább olvasni.
Ha ezt a lehetőséget elszalasztod, rengeteg potenciális vevőt veszíthetsz.
Az a jó szöveg aminek a hallatán a potencionális vevőd úgy érzi ,személy szerint hozzá beszélsz, amiből magára ismer.
Ebből következően meg kell tudnom határozni, ki a célpiacod.
Ne mond azt hogy mindenki aki villanyszerelőt keres, mert nem tudsz mindenkit megszólítani. Válassz egy rész csoportot ,és beszélj hozzájuk.
Van egy villanyszerelő barátom ő tőle láttam, hogy sok helyen pl a dugaljat a villanykapcsoló mellé teszi. Miért? Mert amikor takarítanak majd a házban, akkor nem kell hajolgatni a porszívót bedugni, hanem kézre esik.
Ha az ilyen megoldásokat elmondod, akkor a vevőid a homlokukra csapnak, HOPPPPÁ-HOPPPÁ ez nem csak csinálja, hanem azt is tudja mit miért! Ő kell nekem!!!

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.02. 23:04:32

designnal is lehetne valamit kezdeni mert katasztrofa kozeli ;)

csak hogy a marketingtol elnyilatkzotassunk, hiszen a kritika errol is szol. szal javaslom magamat. haha. vagy ha hobbibarkacs vagy es szeretsz vele foglalkozni akkor hajra.
kezdesnek ezt az alternativ menut kene megszuntetni es valami szembetunobbet csinalni, elfadelve eleg gagyinak nez ki, illetve flash is felesleges, ez az oldalrol beuszo ize meg csunya is; ha ezert fizettel akkor kerd vissza vagy ne fizesd ki ha meg nem tetted, mert bizony nem tul szep. kodugyileg es seo ugyileg is hagy nemi kivannivalot maga utan.


tovabba typografiailag lecsokkenthetned a betutipusokat, betumereteket stb
galleriat kivalasztos, nagyitosra meglehetne csinalni stbstb

nagy hiba h elerhetoseg kulon menuben van es email cim sincs megadva; footerbe mehetne ezek az informaciok. najo egyelore ennyi, a tobbi hibat lusta vagyok leirni es sokaig tartana.
hajrahajra

hag · http://www.onethreestudio.com 2008.03.02. 23:06:10

"tovabba typografiailag lecsokkenthetned a betutipusokat"
ez igy nem igazan helyes, szoval "typografiaval kapcsolatban:" akarom mondani

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.03. 21:29:06

Szita! Mit javítottál? Az első oldalon nem látok sok javulást:

Miért nem valahogy így kezded az oldalad?

"Mert nemet mondok erre a szövegre "Mester csinálja meg a feléből a felújítást, elég csak a biztosítékot megpatkolni.""

Látod tudod te hogyan kell... Tedd ezeket a honlap címének közelébe...
És egy kis tanács a marketinghez:
Sohase azt mond, hogy Te mit tudsz... Azt mondd, amit a vevő hallani akar...
De kössünk egy fogadást: Ha például megbízod ####-t (erről az oldalról nézz ki véleményeiből szimpatikus szakembert) hogy írja át az első oldaladat normális szövegre és az nem hoz annyival többet, mint amennyit fizetsz a munkájáért, akkor látatlanul vállalom: fizetek egy sört. Tudom, hogy ez nem nagy tét, de ez egy nonprofit oldal...

szita · http://xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.04. 06:25:11

A menübe a beugró effektet lecseréltem, villogóra, a "miért válasszon engem" előrébb került. A szövegen fogok javítani, lehet segitségel, Email elérhetőség asszem van minden oldalon.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.04. 10:51:24

"A menübe a beugró effektet lecseréltem"
cseberből vederbe?

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.03.04. 13:29:01

MIt gondolsz? Ha elköltenél mondjuk ###### Ft-ot arra, hogy a honlapod jó legyen, akkor nem hozná be egy hónap alatt?

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.04. 14:47:26

szerintem felesleges gyozkodni az embereket. lehet van ra ideje es elvezi is, igy habar kemeny es hosszu munkaval egy korrekt oldalt fog osszehozni (bar design ugyuleg ezt ketlem, kiveve ha rajon, hogy feleslegesek az effektek es a flash ;) ). szoval szerintem ha van ra idod es elvezettel is tolt el, akkor hajra csinald csak!

inkvizítor · http://www.ajanlo.hu 2008.03.04. 14:56:46

hag!
Ez aztán a korrekt duma!
Ezt azért emelem itt ki annyira, mert ebből tanulni lehet...
Ha volna fair play díj az oldalon, akkor most Neked adnám hag!

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.04. 17:50:07

Halló! Én próbálom igazitani a honlapot az igényeknek megfelelően. A flashről annyit, hogy látványos szerintem, a design része tudom egyszerű, de nem akartam túl bonyolítani. A szöveget is alakítottam, de ha arra megy ki a játék, hogy fizessek így is úgy is akkor miért nem tesztek ajánlatot?

szita · http://xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.04. 18:01:43

Arra szeretnék variációkat kapni még mit viselne el az oldal, a flash két oldalt vagy felül vizszintesen legyen, szövegek amik megnyerik az ügyfelet stb.Ne kiméljetek bírom a kritikát! Ja Seo ügyileg full a lap hidjétek el!

relaxmester 2008.03.04. 19:19:14

A szöveg, ami megnyeri a vásárlót, középen legyen, a narancssárga részben, ami egyébként egész jó színválasztás :)
A flash pedig szerintem legalul legyen, ahol nem látszik, mert annyira lényegtelen. És zavaró. Vásárlóként nem azt fogom nézni, hogy mennyire villog a honlap, hanem, hogy mi van felírva és mennyire kultúrált környezetben találáom mindezt. Ahhoz, hogy valami a professzionalizmust tükrözze, lehet, hogy nem flash-sel kell tetézni (sajnálom, hogy legalább 30-at kiadtál érte...), mert azok az oldalak, amiknél ennyire nem odaillő egy flash, általában nem a professzionalizmust tükrözik. Tehát a letisztult formához valami villogó, csiricsáré mozi... Szóval én is inkább lejjebb görgetek, és akkor már kevésbé zavarja a szemem a vetítés felül.
A szöveget meg változtasd mindenképpen...
"Cserélt már úgy égőt, feszültség alatt, hogy nem félt az áramütéstől?"
De az előző hozzászólásoknál jobbat tényleg nem tudnék mondani...
Ha eddig nem hitted el, én már nem tudlak meggyőzni...
Bátran nyúlj a honlaphoz, és ne azt lesd, hogy ki akar pénzt keresni rajtad... Mert én nem, az biztos...

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.04. 19:33:33

szita: epp ezt mondom, hogyha elvezed csinalni stb es szivesen alakitod akkor csinald es Ne fizess erte.

egyebkent ha konkret ajanlatrol van szo, akkor 15-30k huf megy az ilyesmi kodolatlanul (kb. ilyesmi alap uzleti oldalak ekkorul keszulnek). persze meglehet talalni jozsikat is aki 5000ert megcsinalja meg carnation.hu-t is aki meg 200000ert, nyilvan erdemes koze loni. kerdes hogy neked szukseg van-e erre? nem vagyok benne biztos hogy oszinte legyek. ha konkretan az en ajanlatom erdekel akkor mailben folytassuk.

mas:
"flash általában nem a professzionalizmust tükrözik"
ez szerintem nagyon nem igaz. akkor nem tukroz professzionalizmust ha nincs megcsinalva rendesen. egyebkent oruletes dolgokat lehet kihozni es az nagyon is profi.

szita · http://xn--ingyen-hirdets-nkb.com 2008.03.04. 19:49:11

Azért dobtam ide be a honlapot hogy mások véleményét elemezzem, mint itt sztem Mindenki.
A honlap saját készítés, flash is, meg minden. A flash persze hogy profi effekt, látványt nyújt csak nem keresőbarát! Csak valami plusz marketing szöveg kell amitől felhasználó barát lesz. Amiket írtatok azt beillesztem!

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.04. 22:10:44

Jól haladok csak rossz felé megyek!
Most pillanatnyilag olyan , mintha a biztosítékot patkolgatnád, na még egy kicsit na még....
Próbálj üres lapról indulni, akkor nem tesz korlátok közé a meglévő lap.
Okosok szerint a színes háttéren olvasni, nehezítő tényező.
A flashel nem értek egyet, alapból ,de ez ízlés dolga ,ami ugyebár egyedi.
Olvastam ,akkor jó egy honlap ha már semmit nem tudsz elvenni belőle hogy a működőképességét ne veszélyeztesse.
Miért kell rögtön az elején hagyni bóklászni a menüpontok között, anélkül hogy végig nem olvasta a szöveget?
Ha jól írod meg a szöveget ,akkor akit nem érdekel a szöveged azt te sem érdekled.
Nézd meg a profi marketinges oldalakat ,milyen egyszerűek!
Nézd meg a 100szót, milyen egyszerű, zseniális és működik.
Ásd bele magad a marketingbe,és gondold át a koncepciót.
Nem akarok ajánlatot tenni mert nem azért véleményezek.
De őszintén szivesen cserélnék veled is mint a szinteressel, mert egy témánál könnyű magadat pozicionálni, és beszélni róla.
Van kb 10 másodperced ezalatt nehéz eladni magad, viszont felkelteni az érdeklődést sokkal-sokkal könnyebb.
Ha felkeltetted akkor van időd mindenre bőven.
Jártam olyan oldalon ahol napokig órákat olvastam remek infókat mire kibújt a szög a zsákból, hogy itt fizetős infó is van.Addigra megvoltam győzve, profival állok szemben.
Sokat fizettem, meg is érte!
Ha az elején ott lett volna az ár?10 mp és katt tovább, ki tudja merre!
Üdv

relaxmester 2008.03.05. 14:48:38

hag!

Én erről a flashről beszéltem, ez nekem nem jön be, és tudom, hogy lehet fantasztikus dolgokat is kihozni belőle, viszont ezen az oldalon nekem nagyon reklámszagú a dolog. Mármint úgy néz ki, mint egy reklám, amit általában nem szeretek/szeretünk. És zavar is.
Egyébként tökéletesen igazad van.

relaxmester 2008.03.05. 15:11:24

Szita
Még egy észrevétel:
>>folyamatosan képzem magam,az építőipar teljes területein, hogy megismerjem minden szakma "fortélyát"

inkvizítor 2008.03.05. 16:41:35

T relaxmester!

Ezzel a mondattal meg mi a bajod? Az, hogy magyartalan?
Vagy azt kifogásolod, hogy egy szakember nem lehet minden szakmában "király"? (Mert valóban: "a minden szakma fortélyát" azt jelenti...)

Vagy azt, hogy ezzel szita elárulja, hogy még nem profi?

szita · http://xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.05. 17:52:54

Ezzel azt akarom mondani, hogy nem csak villanyszerelő vagyok hanem átlátom a többi szakma alapjait, munkafázisait és ezáltal nem teszek olyat ami a többi szakma munkaterületét zavarná.

inkvizítor 2008.03.06. 09:11:35

Akkor írd pontosan ezt! Írj rá példát, hogy mennyit spórol a megrendelőd, ha nem kell mitt'omén kétszer csempézni, mert te ezt tudod. Én erre harapnék, és nem arra, hogy egy konnektort mennyiért szerelsz be!

relaxmester 2008.03.06. 14:28:11

K. inkvizítor!
Azzal, hogy "minden szakma fortélyát", nekem azt mondja, hogy a lekvár kevergetésétől kezdve a tetőfedésig.
Mindent... Pedig nem erre lenne szükség, mert lehet, hogy épp villanyt akarok szereltetni és nem arra kérem fel 6000 Ft-os órabérért a vállalkozót, hogy a tűzhely mellett álljon és figyelje nehogy leégjen a lekvár, ha ahhoz is ért.

T. szita

Viszont ha azt írod, hogy: "a szakma minden fortélyát, akkor az valóban az építőiparra vonatkozik, ami még valóban hasznos lehet, mert arra is szükségem van. Jöhet, mert épp van egy beázás, azt kéne megszüntetni, viszont tényleg lehet, hogy nem szerencsés, ha azt írod, hogy képzed magad, mert én nem szívesen venném, ha tudom, hogy pl. egy tanuló szemész végezné a szürkehályog műtétemet.
Bár ki tudja, hátha ügyesebbek... :P

De itt egy tanulság:
Nekem mindig azt mondták, hogy: nehogy megtudja a megrendelő, hogy nincs meg a munka elvégzéséhez a szükséges végzettségem, mert ha nem tud róla, de profin meg tudom csinálni, akkor megbízik bennem, viszont, ha már előre elárulom, hogy nem tanítottak meg mindenre, akkor kész... Úszik az üzlet... Profinak kell látszani és nem tanulónak, vagy képzés alatt állónak... Az másik kérdés, hogy ki hogyan végzi a munkát, mert simán elképzelhető, hogy egy képzett kőműves rosszabb munkát végezne, mint Te, de ezt a megrendelésnél még nem tudják. Inkább azt kéne leírni, hogy milyen tanfolyamot végeztél el...

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.06. 18:47:24

Köszönöm a válaszokat tanunságos következtetések, amelyek szerint módosíthatom a szövegeket.

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.08. 11:57:37

Változtattam, nézzétek meg jó lett-e!

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.08. 22:04:32

Ne tolongjatok ennyir vagy annyira cool lett hogy leesett a kezetek és nem tudtok írni?

inkvizítor 2008.03.09. 17:46:43

Az oldal lényegesen jobb lett külső megjelenésre.
De az a bizonyos első mondat... Az hiányzik...
Tudod?!? Amivel lekötöd az ügyfeleket... Jobb lett a szöveg, de ... valahogy még mindig nem az igazi.
Látom, hogy már olvastál hozzá, mert tudod, hogy kérdés a legjobb a figyelem felkeltésre. De még nem engem (mint vevőt) szólít meg.
Ne add fel... aki gondolkozik, az előbb utóbb eredméynt ér el... És ehhez neked már csak 4-5 mondat hiányzik...

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.09. 18:32:28

Köszönöm rajta vagyok az ügyön! De a bíztatás jól esik, hogy legalább jó felé indultam el!

Dávid 2008.03.10. 22:54:43

Ha szabad outsider-ként (najó, kivülállóként) egy megjegyzést tenni: az átirányított domain nem gáz?? Nekem rögtön szúrta a szemem, néztem is, mi ez, tán pishing?? Miért nem lehet villanyszerelő.com ??

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.11. 06:10:18

Dávid az ékezetes domain ilyen ,sajnos csak az újabb böngészők kezelik az ékezetes karaktert. A villanyszerő domain név is ilyen lenne.

relaxmester 2008.03.11. 17:26:31

A régi és az új össze sem hasonlítható :) Nagyon tetszik a változtatás.
Érdemes volt belevágnod, mert tényleg jobb.
Így, hogy foglalkoztál a honlappal, meg megfogadtál sokmindent, remélhetőleg többeket megfog majd.
Tetszik, hogy nem villog a reklám a tetején. És a menü sem elmosódott, hanem élesen kirajzolt.
Ha telefonálni akarok, nem kell keresni a számot :) Ez viccnek jó. Lehet, beválik :) Bízzunk benne...
Jó, hogy raktál ki képet magadról, és az is, hogy szembe néz. Ezzel meg lehet győzni, mert az őszinteséget sugallja.
Grat.

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.11. 19:27:51

Köszi a dícséretet! Bár a kép nem rólam készült, remélem nem csalódnak majd :-)
Remélem hatékonyabb lesz a marketing része .

szita · http://xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.16. 18:57:20

Senki többet? Így jó ahogy van?

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.16. 22:11:04

:)
designt lehetne meg fejleszteni, dehat ha te ragaszkodsz hozza akkor lenyegtelen a dolog:)

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.26. 22:46:05

Na tettem egy képnézegető modult hátha így jobb.

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.com 2008.03.29. 10:40:51

Na a logón is változtattam betűtipust tetszik?

LinkUnderground · http://www.linkunderground.hu 2008.04.12. 21:54:36

A jobb és bal oldali (szélső) gombok, "kapcsolok" nagyon bejön, és szép letisztult az egész weboldal, amit akarok tudni, azt meglelem. Szóval nekem rendbenvan!

szita · http://www.xn--villanyszerels-nkb.weboptimal.hu 2008.04.13. 09:55:33

Köszönöm LinkUnderground a dícséretet asszem te vagy az első pozitív hozzászoló, úgyhogy érdemes volt ide rakni az oldalt.

szita · https://www.villanyszerelés.com/ 2009.05.14. 14:03:08

Hmm, most néztem a top 7-et, Miért első ez az oldal?????

szita · https://www.villanyszerelés.com/ 2010.05.18. 19:18:58

Kicsit változtattam a kalkulátoron, kérlek teszteljétek és némi véleményt is ha lehet:-D
Előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása