Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.12. 11:15 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu adventures.hu

Szolgálati közlemény 2008.03.14.  

Milyen jó lenne most kirándulni!!!

egyszerre két hasonló témájú oldal jelentkezett be! hasonlítsuk össze: őket a másik: a másik itt van...

Ez az oldal ezt juttatta eszembe letisztult megjelenésével. Semmi cicó! Csak a lényeg és az nagyon szépen! Nem akar eladni, nem akar rábeszélni.... (De azért kattintottam egy Adsense-t, hogy azért valami legyen...)

Csak egy dolog zavar engem - de nagyon. Hogyan is mondjam el, hogy ne legyek túl "magyarkodó"'? Szóval egy ilyen szép, a természettel és magyar kirándulóhelyekkel foglalkozó honlapon miért kell angol nyelvű szlogen? Nem az én dolgom kitalálni egy magyar mondatot, de nagyon kellene.

Valahogy úgy érzem ezt az angol szöveget ezen a honlapon, mint egy télikabátot a naturista strandon. Nem oda való. vagy egy másik példa: olyan ez a szöveg, mintha görögországi tengerparti grillparti reklám lenne rajta. Még akkor is, ha az oldal neve is ugyanez...

Külön tetszenek a fejlécben változó képek. Szinte mind tökéletes...

Ehhez az oldalhoz semmit sem kell hozzárakni... csak elvenni 8-)

www.adventures.hu

 

 

 

7 komment

Címkék: szövegírás szlogen


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr78376465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.12. 21:30:36

Nos, mára a három site is kicsit soknak tűnik... Mondtam, hogy egyesével jobb...
A kritikádról: Jogos.
Egy "linkfelhő" vagy hasznos link felületet hetek, talán hónapok óta tervezek a lapra, de most megadtad az utolsó lökést, már töltöm is fel a tartalmat a linkek mögé, ahogy csak tudom... Sőt, egy linkajánló szövegmezőt is beépítek, hogy a látogatók is jelezhessék a számikra hasznos linkeket!
Remélem, az én oldalamon tartalom is lesz a linkek mögött - más hasonló oldalakkal ellentétben, khmm, khmm... (Azaz már van is.)
A fejléc grafikáról - Anno, 2004 körül egy ingyenes tárhelyen indultam ezzel a profillal - ahogy sokan mások is. (myway.uw.hu - még ma is működik!. De mivel párhuzamosan egy számtech webshopot csináltam (helixcomputer.hu - ez már nincs), tudtam, hogy saját domainra kell mielőbb költözni. Sokáig törtem a fejem, de a (számomra) jól hangzó magyar doamin-ek már mind foglaltak voltak. És akkor valahogy, talán szörfözés közben egy gamer vagy tudomisén milyen szájton megláttam Indiana Jonest, feje felett a felirattal - Adventure Continues. A többit talán nem kell mesélni, 4 éve fut az oldal ezalatt a név alatt. Mint domain, sztem elfogadható, a célközönségem (20-40 közötti budapesti internettel rendelkező, érdeklődési körükre nézve a kirándulás, túra, természet, stb érdeklődő emberek) szerintem tudat alatt is azonnal konvertálják az adventures szót...
Ennek ellenére kapcsolatba vagyok épp egy grafikussal, aki dolgozik egy új, nem túl messze eső designú magyar feliraton, aztán meglátjuk, hogy hogy fog kinézni.
Nem mondom előre, hogy eltűnik az angol nyelvű felirat - számomra is megvan a zamata az adventures szónak - nem beszélve a domainnel való összecsengésre.

Köszönöm az építő kritikát, sajnálom, hogy lecsúsztam a sor elejéről, de azért talán kapok másoktól is kritikát, ami segít még tökéletesebbé tenni azt a sok munkát, ami a weboldalba van.

Dr. COPY · http://www.drcopy.hu 2008.03.14. 07:48:42

Szia!
Két észrevételem van:
1. a kedvencek ikon becsapós ez
azt hiszem, hogy az ICQ ikonja és sokan szerintem a kapcsolatfelvételt várják tőle.
2. a kirándulásokról készült képeket nem dugnám el ennyire. Szerintem sokan akkor is szívesen nézegetnék őket, ha nem vettek részt a túrán, ami sok visszatérő látogatót hozhatna. Azonban, ha nem egy potenciális túrázó érkezik az oldalra elképzelhető, hogy tovább áll mielőtt megtalálná őket. Kitennék egy képgaléria fület a főoldalra, ahol néhány (random) kép után közvetlen link mutatna a többi képre.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.14. 20:45:33

Copy, hogy neked mennyire igazad van. Legalábbis az ICQ tekintetében... És képzeld, nem az ő ikonjukat kopiztam le, hanem egy sima virágból rajzoltam meg a képet. Mivel nem használtam soha azt, ezért nem ugrott be, hogy valóban, egy sárga virágjuk van nekik is... Egyenlőre grafikai módosítást csináltam, aztán megpróbálok valami mást készíteni. Nem tudok ilyen kis méretben szép csillagot rajzolni, pedig az lenne a jó.
Amúgy korábban egy szív volt ezen a helyen, de egy hasonló profilú oldal, (aki véletlenül itt a Kritikán is fent van), kicserélte az ikonját egy ilyen szívre, akkor csináltam a virágot...
A fotógaléria is jó ötlet. Hétfőn indul egy új szolgáltatás, a képfeltöltés a galériába. Annak a hirdetésével együtt valóban csinálni kell egy kis fotóslide-ot a galériából.
Remek segítségek voltak, köszönöm.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.18. 12:19:14

Elkészült a magyar nyelvű fejléckép. A cseréje folyamatosan zajlik, a látogatottabb oldalakkal kezdtük természetesen.

inkvizítor 2008.03.18. 13:00:48

1. Eddig nem vettem észre? Ha elkattintok egy "aloldalra" akkor nem tudok visszamenni a nyitóoldalra...
2. A betűket én egy kicsit világosabb színnel írtam volna...(pl a pados képen.)
3. Szerintem nem jó, hogy a menüre kattintva _blank-ban jelenik meg az oldal...

inkvizítor 2008.03.18. 13:04:24

Javítom az előző hozzászólásomat! Csak a sötét tónusú képeken kellene világosabb betű...

Kirándulás · http://www.adventures.hu 2008.03.23. 20:43:45

Teljesen új, php alapú menüre váltottam, az oldal most már előre-hátra navigál, és persze a kezdőlap is elérhető 1x klikkre. Ja, és minden oldal azonos keretbe került, mert az tényleg gáz volt.

A képekre rakott betu layer az oldal brandje, nem tartom jó ötletnek akár csak a tónusok megváltoztatását sem. (Amúgy a magyar feliratos képekre mondtad,István??)
süti beállítások módosítása