Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.17. 11:06 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog.hu tulajdonostól.com

Szolgálati közlemény 2008.03.14. Kattints ide!

Mintaszerű marketing!

Ezt az oldalt én hívtam be a honlapkritikára. Azért, hogy megmutassam egyetlen menüpont nélkül a vevőket hogyan lehet végigvezetni az eladási folyamaton.

Akinek szüksége van erre a szolgáltatásra, biztosan végig fogja olvasni a honlapot.

Nézzük mintaszerű megoldásokat:

  1. Bizalmat erősíti az arckép a honlapon. (az alapvető szabályokat betartva: szembe néz, mosolyog, aláírás mellette...) Talán nem középen kellene, hanem aranymetszésben...
  2. A feliratkozásnál lévő mozgó ábra odavonzza a figyelmet. És fontos helyre - az emailcsapdára - irányítja a figyelmet. Hírlevél tehát rendben! Figyelem: apró trükk: nem hírlevélnek hívja, mert abból már mindenkinek elege van.
  3. Jó a fókuszáló mondat: ezt  sugallja "Ha már ilyen sokan feliratkoztak és mind meg van elégedve, akkor nekem sem lesz rossz." (Figyelem! szín, betűtípus, igazítás, lényeges szó aláhúzása: kipróbált és igazolt forma.) Nyitómondat rendben. Talán itt javítana a hihetőségen, ha naponta frissülne a szám. (Már két hete ennyi... Akkor biztosan nem megy neki...)
  4. Figyelemfelkeltő a tipográfia: rövid bekezdések, nem tolakodó iniciáléval, felsorolások, aláhúzott fontos kulcsmondatok.
  5. Sikertörténetek a lap jobb oldalán és pont ott a középső sávban, és pont akkor amikor a legjobb. Figyelem! Itt is egy apró trükk: fénykép, keret, konkrét név, nincs iniciálé... (A szöveg már nem is számít, még akkor is ha ezt a szöveget esetleg nem is szó szerint írta az elégedett vevő.)
  6. Video egy elégedett vevővel. Természetes, nem előre megírt (csak megbeszélt szöveg.)
  7. optimalizálás, de nem tudom, hogy naponta hányan kereshetnek a javasolt "tulajdonosi hirdetések" kifejezésre... SEO rendben.
  8. Nagy piros keret a leglényegesebb mondatoknál.
  9. A lap végén a továbblépés egy újabb jó oldalra: Elmondja még egyszer az előzőekben olvasottakat, majd továbblépés a megrendeléshez... (lecsapódik az egérfogó.)
  10. A megrendelő oldalon megnyugtató szöveg arról, hogy mi történik, ha megrendeli az illető. (talán egy kis garancia hiányzik, "Visszaadjuk a pénzt, ha a vállalásban foglaltakat nem teljesítjük..." )

És akkor elemezzük: mit is adott el? Ugyanazt, amit egy ingatlanközvetítő görcsölve próbál elérni: fizessenek neki azelőtt, mielőtt az ingatlant eladja... És iratkozzon fel a hirdetések közé... Mi kell még?...

Néhány apró észrevétel:
Ha szándékosan van a jobb felső sarokban nehezen olvasható szöveg, akkor ennek okát jó lenne megtudni: tanuljunk belőle! De ha emögött nincs rejtett marketing szándék, akkor javítani kellene.

www.tulajdonostol.com

 

És még egy dolog, ami a honlapon nem látszik: Nagyszerű hírlevelek, amik, ha eddig még nem döntöttem volna, segítenek itt kikötnöm.

Gratulálok!

És akkor várom a kommenteket: Ti hogy látjátok?

12 komment

Címkék: marketing seo dizájn szövegírás grafika online marketing hírlevél honlapdesign reklámszöveg honlapdizájn marketing hirlevél


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr88383620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.17. 12:14:57

tenyleg izmosan jo marketing szoveg.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.17. 21:54:35

Hát én nem haraptam, de ne kapjatok be, meg is indoklom...

Amikor egy weboldaon ilyet látok, hogy ügyfélszolgálat, és alatta egy rádiótelefonszám, akkor a Macskajaj c. film jut eszembe, ahogy az öltönyös "üzletember" ette a szalonnát a hátsó ülésen, és közben telefonált... Milyen ügyfélszolgálatot láttatok már mobillal?

Aztán - ha gondolkodok, nem vagyok meggyőzve. Mondhatnám, egyáltalán. Mi az, hogy 50.000/hó?? Akkor most mér is jó neked, ha én sikeresen adom el a kéglit?? Gyanítom , semmiért...

Az ingatlaneladásba igazából Magyarországon az Express, ami ér valamit. A 140 weboldal hirdetése harmatgyenge - lássuk be. Valami, de nagyon kevés. Ahogy végigolvastam az oldalt, az volt a meggyőződésem, hogy ez az ingatlanügynökök újabb támadása. Számomra nincs újszerű az Ecpress, az internet, a molinó használatában. És mindet el tudom végezni magam is - nem a pénz okán, hanem mert akkor igaz - tulajdonostól. Hiszen ha 3-6 hónapig veletek szerződök, az ugye 300e forint, amit valakinek fizetni kell. Ugyan ott vagyunk.

Nem beszélve arról, hogy nem láttam, konkrétan mit kapok a pénzemért. Hány hirdetés és hol, mely oldalakon, mely usjágokban...

Szóval én továbbra is vagy személyesen adnám el a lakásom (ez a valószínübb), vagy felhívnék egy közeli ügynökséget, aki a lakhelyem szerinti rédeklődőket szolgálja ki.

Ja, elütés van a maketingdumába, de ez nem zavaró, csak szólok... Most mindenki ezt fogja keresni... A WORD-el. :)

Egy mondatban: nem tapasztaltam új formát, új belső tartalmat - ha lakáseladó lennék, akkor se valószínű, hogy fizetnék az ígéretért.
Mert azért azt látni kell, hogy egy ügynök utólag kér pénzt, ha sikeres, de ez az oldal előre teszi ezt. (Ha jól értem.)
Köszönöm, nem.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.03.17. 22:28:08

elso szabaly: SOHA ne probalj meg valakit helyesiras es eliras miatt ocsarolni, amig a tiedben 20x tobb van es huszadannyi szovegben. mert csak magadat egeted:)

"Az ingatlaneladásba igazából Magyarországon az Express, ami ér valamit. "

Igazabol nagyon rosszul tudod, hianyosak az ismereteid.

Online hirdetesek rengeteget szamitanak, rengeteg ember ott nez uj lakas utan.

A dolog ugyanabban a dologban bukik el ami miatt a legerosebb is:
nehol hanyagoljal a jominosegu, sok informaciot szolgaltato kepeket. Ujsagban sose fogsz meggyozodni arrol hogy ez es ez a lakas mennyire van jo allapotban, meg online hirdeteseknel ha jominosegu a kep es informativ az mar fel siker.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.18. 09:33:50

Kösz HAG, de nem ócsároltam, csak jeleztem, azt is finoman, de idemásolom, hátha most jobban fogod majd:

Ja, elütés van a maketingdumába, de ez nem zavaró, csak szólok...

Mi ebben az ócsárló?
A saját hibáimat is próbálom javítani, ha valaki jelzi, nem sértődök meg. Amikor elütés van, az nem a készítő nyelvi vagy stilisztikai tudását tükrözi - csak a szapora munkának a velejárója. Nem hiszem, hogy a fenti oldal tulajdonosa megsértődik, ha valaki szól neki.

A hirdetésekről: a (tágabb) családomban van egy ingatlanos. Elég sok eladást realizál. A vevőinek a 80%-a újsághírdetésre érkezik, az internetes érdeklődés kb. 5%-nál figyelhető meg.
És amúgy azt gondolom, hogy aki az interneten nézelődik, az is az expressznél kezdni...
De ebben nem vagyok 100%-ig biztos, de én - mint lakáskereső - ott kezdeném.
És mivel nem vagyok profi, így gondolkozom.

És mivel így gondolkozom, azt feltételezném - mint eladó - hogy mások is így gondolkoznak. Ezért hirdetnék az expresszben és az expressz.hu -n.
De nem kell így gondolni.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.03.18. 09:53:44

HAG!

Átnéztem a 20 leglátogatottabb oldalamat.
Tényleg találtam pár elütést, sőt 1-2 helyeírási hibát is, de ezeket azonnal kijavítottam. Köszönöm, hogy szóltál.
(NÁlam azért marad benne a hiba, mert ki van kapcsolva a h.írás ellenőrzés, mert idegesítenek az aláhúzások. Persze utána ellenőrizni kéne, de ez sokszor elmarad.)
Mégegyszer köszönöm.

lucius · http://www.diszhaldiszkont.hu 2008.03.18. 22:21:33

az újsághírdető és a neten kereső réteg azok külön-külön szegmensei a piacnak, na mármost ha valaki megcélozza a neten keresőket mint a megszólítandó célpiac, és ezt jól is csinálja! Azt mesésen eltudja tartani ez a réteg.
Ezért e mögött nem gondolnám hogy ügyetlenség, hanem sokkal inkább szándékosság áll!
Dávid téged azért nem szólított meg mert nem vagy a célpiaca! Ennyi!
Elhiszem,hogy lehet az expresszel lakást eladni, de az
már leszálló ág míg a net meg felszálló!
Tudni kell váltani.
És aki időben vált azt követik, aki későn az pedig kullog mások után.

Szilvi · http://www.polopokol.hu 2008.03.19. 11:35:36

nekem egy kicsit sok az önfényezés és a reklámszöveg, meg a nagy piros betűk a kiemelt részeknél. szájbarágós és (topshopos- (azt hiszem így hívják) jellege lett ettől, de biztosan sokak harapnak rá pont ezért a szolgáltatásra.

zoli 2008.05.04. 22:00:49

Nekem nem szimpatikus ez a módszer.
Ha nagyon akarom, én is meg tudom hirdetni ilyen erővel és havi 50 ezer forintból a lakásomat.
Ez is csak egy üzleti húzás, mint az ingatlanosoké, ugyanolyan.
Csak már nem megy az ingatlanközvetítőknek az üzlet, azért próbálkozik valaki így....

Tibi 2008.07.27. 14:48:28

Szerintem a dizájnra adhatott volna kicsivel többet is. Ez a logo ingyenesen letölthető egy külföldi weboldalról. És a képei 90 %-ával is találkoztam már ezen az oldalon. Ergo: szerintem 5 forintért elkészített egy oldalt, és most próbálja rásózni az emberekre... 140 internetes oldal nincs is, ahol valóban érdemes hirdetni. Max. 10-15. ami igazán látogatott is.
szerintem... :)

greyghost 2008.07.30. 17:21:36

Üdv,
pár szóval én is hozzájárulnék a fenti kritikához.
Mivel én is "hasonló" oldalt üzemeltetek ezért elég jól átlátom azt, hogy miről is van szó.
1. Sokan sok félét gondolnak aminek van igazság alapja és még sincs.
2. Az oldal gyakorlatilag átlagember szemével nézve valóban úgy néz ki mintha egy ingatlanos újabb trükkje lenne. És valójában az is. Ezt nem is titkolja sem ő sem én. Hangsúlyozom én csak hasonló oldalt üzemeltetek!
Mivel adott területen egy szakember tud a leghatásosabban érvényesülni és eredményeket elérni ezért azt gondolom ebben nincs semmi kivetnivaló.
2. Az aki ma úgy gondolja, hogy az expressz a megfelelő médium az eladáshoz az véleményem szerint a kőkorszakban eltévedt valahol és azóta sem keveredett ki onnan. Ez amúgy a helyesírásból látszik is. De ezt nem ragozom tovább mivel már valaki leirta a véleményét.
Egy tény ma az eladási listákat tekintve az emberek döntő többsége az interneten keresgél leginkább. Az újságokat max. tájékozódásnak tekinti és megszokásból használja. Vannak persze kivételes esetek is. Az viszont szinte biztos, hogy amit Dávid írta a kedves "rokonról" nevetséges:) A kedves rokon esetleg valahol az isten hátamögötti kis faluban tud operálni a kedvenc lapjával:)
3. A 70 oldalon megjelenő hirdetés valóban kacsa, ezt rendkívül könnyen le lehet ellenőrizni. Főleg ha 10 oldal van amin valóban érdemes és ezek közül sem teszi fel mindre! Neki ez jó reklám és ezt ki is használja.
4. Az ára. Érdekes, tapasztalt ingatlanosként sokszor döbbenten nézem emberek hozzáállását a dolgokhoz.
Miért gondolják azt, hogy bárki ingyen elvégez neki??? Mert, hogy hogy is néz ki ha előre kér pénzt valamiért!? Ha meg ingatlanosként utólag kéri akkor megpróbálja a legkisebb kaput is megkeresni csak, hogy ne kelljen fizetni neki! Érdekes mentalitás ez kis hazánkban.
Na most akkor csak annyit, hogy senkinek, mondom senkinek nem adnak semmit sem ingyen! Főleg a hirdetési oldalak! Nyilván én sem fogom előre megfinanszírozni egyetlen honfitársamnak sem az eladó "szemefényét"! Én is csak egy alternatívát adok a kezébe amivel ha van egy kis sütnivalója vagy tud élni vagy nem. Tiszta sor, hogy ha irreális áron próbál megválni tőle akkor nem 6hónap alatt, de még 1 év alatt sem fog tudni! De azt elvárná, hogy az aki segít neki az finanszírozza noha szerencsétlent meg sem kérdezi, hogy mennyiért érdemes elkezdeni!

Konklúzió:
Az oldal szerkezete pontosan azt a cél szolgálja, hogy elolvassák és döntsenek. Megrendelik vagy nem. Semmi sem kötelező.
Más történet, hogy ha valaki utánaszámol akkor rájön, hogy az ár nem fedi azt amit ad érte cserébe az oldal.
Ennél vannak oldalak kedvezőbb áron és jobb konstrukcióban is. Olyanok akik valóban segítséget szeretnének nyújtani azoknak akik megértik, hogy többet veszitenek ha önmaguk próbálják eladni szakemberek helyett!

greyghost 2008.07.30. 17:27:25

Javítás a 4. ponthoz. A technika ördöge.....:)
Tehát: Miért gondolja azt bárki, bármit elvégez nekik ingyen?

greyghost 2008.07.30. 17:29:23

Na jó, feladom:) Meleg is van és fáradt is vagyok:) Tudom jó duma:)
süti beállítások módosítása