Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.03.30. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika.blog vizivilag.extra.hu

 Háromszor ugrottam neki ennek az oldalnak. Egyszer sem jött be 20 másodpercnél gyorsabban, úgy, hogy minden letöltődött volna. Ez most az extra baja volt, vagy programhiba, vagy az én netem lassult be?

De amikor bejöt az oldal azt láttam: szezám tárulj: minden infó helyben, könnyen elérhetően...Hát igen...

 Érdemes lenne egymástól tanulnotok. Kattints ide és nézd meg a konkurenciát.

Egyszerűen gondolkoznom kellett, hogy mit is szeretnél ezzel az oldallal. Csak úgy karitatívan? azért a néhány adsense forintért?!? Nem hiszem! Ha talicskával szeretnéd hazatolni a pénzt, akkor tegyél ki kevesebb infót az oldalra és adj el egy e-book-ot. Szerintem jól keresnél vele. (Főleg, ha egy kis marketinget tanulnál a konkurenciától.)

Vagy Te megrögzött jószívű vagy? Akkor pedig le a kalappal előtted. Kevesek ilyen önzetlenek a neten...


www.vizivilag.extra.hu

Marketing stratégia webdesign webgrafika

4 komment

Címkék: webdesign marketing stratégia webgrafika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr94398616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dávid · http://www.adventures.hu 2008.04.01. 06:37:51

Honlaptulajdonos!

Én nem szoktam kesztyűs kézzel bánni az itt megjelenő honlapokkal, de csak egyet tudok mondani. Tartalmi és design oldalról nézve a honlapod csillagos ötös. SEO-t nem néztem, de ez a blog erről nem is szól.
Viszont nagy faszság ezt a honlapot az extra alatt elindítani, ha nincs 10e forintod a tárhelyre, tudok kölcsön adni.
Gratula a laphoz, a legjobb, amit itt eddig láttam (az enyém után...)
Amúgy annál is jobb, a programozási és technikai megoldásaid felhasználói szemmel nézve tökéletesek.
VEGYÉL TÁRHELYET!!

inkvizítor 2008.04.01. 10:11:32

Én tudnék 5,700 Ft-ért is tárhelyet... Azt a havi 475 Ft-ot pedig egy adsense-nek hoznia kell!

pcmed.hu · http://pcmed.hu/ 2008.04.02. 09:41:22

Köszi a kritikákat, megfontolás tárgyává teszem. Szeretnék többet megtudni az említett, tárhelyek specifikációiról. :-)

akvarisztika.info · http://akvarisztika.info/ 2008.05.15. 16:19:37

Megfogadtam a jótanácsokat :-)
süti beállítások módosítása