Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.18. 09:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: mulidesign.com

Hát valahol kezdeni kell. (Bár azt látom, hogy gyakran a dizájnereknek nincs saját honlapjuk, mert nincs idő rá, hogy megcsinálják.)

Nem bántani akarlak ezzel, de azon a néhány fotón kívül jó lenne valami komolyabb referenciát feltenni. (vagy a referenciák menüpontot levenni.)

Időnként karakter kódolási problémák vannak.

Nem akarom magam SEO szakértőként feltüntetni, mert nem is vagyok az, de egy-két észrevételem. Az egyes oldalak linkje így fejeződik be: "option=com_content&task=category&sectionid=8&id=17&Itemid=32"

Ez SEO szempontból nem a legszerencsésebb. Ha valaki egy kicsit is hallott már a SEO-ról, akkor vajon rendel-e seo optimalizálást olyan cégtől, ahol ilyen alap kérdésekre nem ügyelnek. (De ettől még tudhatsz nagyon jól SEO-zni!!!)

 

MArketingből az oldalad nem jeleskedik: Mintha nem is akarnád megfogni a látogatókat. Hiányzik a csali! Kattints ide, ha részletesebben meg akarod tudni, hogy mit tanulhatsz az anacondá-tól!!!

Pedig látszik, hogy van benned spiritusz (értsd szellem), mert a képeid és az egész oldal összhatása nem rossz.

Ami nagyon tetszik: lehet a betű méretet növelni. (Én azért egy kicsit jobban látható helyre tenném és figyelném, hogy a nagyközönség milyen betűmérettel szeret olvasni... És a nayg tömeg igényéhez álltíanám az induló betűméretet.)


www.mulidesign.com

14 komment

Címkék: grafika webdesign grafikus honlapdesign honlapdizájn webgrafikus webgarfika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr36419440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.04.18. 12:36:00

azert ugy fejezodik be a link cime, mert valami szetszedett cmst hasznal (joomla, drupal, tudja fene nem neztem bele a kodba). komolyabb programozoi tudas nelkul nem fogja tudni modositani szal pech:o

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.18. 13:22:33

Üdv!

Köszönöm az elemzést! Nagyrészt egyetértek az elhangzottakkal. És köszönöm mindenkinek a véleményét. Az igazság az , hogy túl korán dobtam elétek ezt a lapot. Még nagyon kiforratlan állapotában. A referenciákat sem fogom eltitkolni megígérem.
Betűméret: - Hát igen.Állandó kínos kérdés. Nőni fog minden kép azt hiszem.
Marketing: -Teljes mértékben egyet értek. Baromira béna marketinges vagyok. De mindenhez én sem érthetek. Szép lassan azért , majd csak kialakul valami...


Hag! - Az oldal nem egy szétszedett joomla, hanem egy olyan joomla, ami még nem , kapott SEF kiegészítést az alap sef url-ek pedig ki vannak kapcsolva.(a server beállítási miatt)

Egyébként a gugli már elég zsírul lekezelei ezeket a fránya url-eket. Hidd el elég mélyen benne vagyok a a SEO szakmában. Tudom mit beszélek.

Köszi mindenkinek, hogy vette a fáradtságot és megnézte, elolvasta, kommentelte ...

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.18. 13:26:29

Ha kérhetném írd le nekem, hogy találkoztál karakter kódolási buggal.
Előre is köszi!

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.04.18. 13:28:39

dejol eltalaltam hogy joomla:)
Kerdes viszont hogyha raszaladok a template oldalakra akkor talalok-e egy ilyet vagy esetleg ez sajat keszites.

referenciak gyenge minosege miatt tippre ez egy template megintcsak. (mar sorry, de grafikailag a sajat oldalad magasan uti a keszitetteket).
bar az is lehet h azota fejlodtel, de az eleg rohamos lett volna. bocs csak utalom a template hegyeket:)

szoval ha szabad kerdezni: jol tippeltem?:)

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.18. 14:15:25

Valóban. Ez egy átalakított template. Drága pénzért vettem és sok idővel alakítottam át erre a formára. Lehet , hogy téged ez zavar engem viszont egy csomó felesleges kódírástól mentett meg. Rádásul az átalakítás után is valid maradt. Én is jobban szeretném, hogy saját template kerüljön fel, de ez egyenlőre idő hiányában várat magára.
A portfolió szegényes mivolta a drága magyar jogrendszerben keresendő. Egyenlőre tisztáznom kell, hogy a sok év alatt elkészített "gyenge minőségű" honlapok közül mi az, ami felkerülhet eme honlapra és mi az ,ami nem.
Ugyanis most sikerült vállalkozó ként és nem valami cégen belül tevékenykedni. Ezért az eddígi munkák nem az én tulajdonomat képezik.
Ha ennek ellenére érdekel, akkor privátban küldök egy listát az általam készített "gyenge minőségű " oldalakból...

kocsmy · http://kocsmy.deviantart.com 2008.04.18. 14:59:25

akarhogyan probalod kifigurazni a "gyenge minőségű " megjegyzesemet amik fent vannak munkak designban gyengek, hasznalhatosag, ergonomia szempontbol is messze allnak a tokeletestol.

az hogy az ugyfel elegedett volt, illetve megfelel az elvarasainak az oldal 1 dolog ami igazabol a legfobb cel, de ettol fuggetlenul a szakmai kritika megmarad.

a ceg alatt elvegzett munkak hogy kikerulhetnek-e sajat portfolio oldaladra kenyes kerdes, igazabol elotte kellett volna tisztazni (csakhat ki gondolt erre), utolag kicsit maceras, de szerintem megfelelo szavak megfelelo idoben valo hasznalataval raveheted regi munkahelyedet (pl. ha nem hajlanak ra, akkor felajanlod hogy odairod h az XY cegnel csinaltad ezt, ezt es ezt a reszet + link stb)

egyebkent emailben kuldhetsz ref listat ha meg akarsz gyozni, igazabol mostmar kivancsi lennek miket csinaltal ha ennyire a szivedre vetted a dolgot:)

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.18. 15:37:16

Amikor azt kérik, hogy legyen f.s zöld akkor azt csinálok, amikor meg, azt , hogy legyen tré a kilakítás , mert ő "látott már egy hasonló oldalt és neki olyan kell",(pedig gagyi) - én akor is megcsinálom, mert a vevő kívánsága a fontos. Az én és a hozádd hasonló, valamiért jobb izléssel megáldott júzerek meg fogják a fejüket , hogy mi ez a sz.r ..

Tudom, hogy nem referenciának való, ami fent van, de hamarosan bővül a kör.

Egyébként nem vettem a szívemre a dolgot...
Köszönöm, hogy hozzászóltál!

hag · http://kocsmy.deviantart.com 2008.04.18. 17:50:16

nagyon korrekt valasz, megertem a dolgot:)

Fülöp Richárd · http://www.linkcsik.atw.hu 2008.04.19. 00:18:23

Nagy kalappal!
Ez a piac elég telített, viszont ha olyan kidolgozottságú templat-eket készítesz, mint maga a főoldal akkor biztosan sikeres leszel.

Árgyelán Zoltán · http://www.weblapstilus.hu 2008.04.19. 14:04:23

Igen!

Jómagam is valami hasonlóval foglalkozom és a feltett referenciák nem minden esetben takarják a "tudásomat"(kisbetűvel).

Az ügyfelek sokszor nem értenek egyet azzal amit javaslok nekik, így én is, Te is kénytelen vagy sajnos sokszor "üdvözlöm a honlapunkon" föcimmel kezdeni.

Többek között ezért nem rakom fel én sem, Te se, más sem az ilyen lapokat, mert tudjuk, hogy magunkat minősítjük vele.

Melletted vagyok!

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.04.19. 15:54:58

Végignéztem/végigolvastam, 90% típusblabla...

Pár észrevétel:

1.

"Ennek az az oka, hogy egy jól működő weboldal elkészítés komoly szakértelmet és odafigyelést igényel. A mulidesign átvállalja ezt a nehéz feladatot, ráadásul olcsón."

Mit értesz jól működő alatt, mihez képest olcsón?

2.

"Kérésére rövid határidővel megtervezem és megszerkesztem weboldalát, mely garantáltan egyedi és professzionális megjelenésű lesz."

Mennyi az a rövid határidő (min-max)? + Megnéztem a portfoliódban megjelenő weboldalakat és a tiédet is. Mi volt bennük az egyedi?


3.

"Viszont a saját szolgáltatási területén például az „autókereskedés” szóval jó helyezést érhet el.

Egy ilyen kijelentés után az az első dolgom, hogy megnézem, te hol vagy pl. a „webdesign” szóra.


4.

„Sokakkal ellentétben nem szabok darabszámot az árra: addig fotózok, amíg meg nem lesz elégedve az eredménnyel, hisz minden esetben csak kevés, de kiváló minőségű képre van szükség. „

Végre valami, ami tetszik, de ez is csak apró betűs szedetként, mindenféle kiemelés nélkül..

+

Egy tipp: A digitális fotókat, és a grafikákat valamilyen logikai sorrendbe szedném, és nem csak úgy felsorolásszerűen raknám ki.

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.19. 16:44:53

OnlineNinja!

Köszönöm az észrevételeket!
Hasonlóan pontokba szedve válaszolnék is:

1."Mit értesz jól működő alatt, mihez képest olcsón?"

Működik és kész. Se több se kevesebb annál, amire tervezték. Sok hazai céghez képest.

2.Mennyi az a rövid határidő (min-max)? + Megnéztem a portfoliódban megjelenő weboldalakat és a tiédet is. Mi volt bennük az egyedi?

Adott honlaptól függ. Ez nem olyan terület, ahol mindenre lehet konkrét időpontot mondani.Főleg,mert legtöbbször "evés közben jön meg az étvágya" a kedves megendelőnek... Nem tudom mennyire vagy otthon a webdesign területén, de én ezt így látom helyesnek. Magyarul szólva nem tök.l.k egy honlappal sem, hanem a legrövidebb idő a alatt elkészítem. Ja és hogy mi az egyedi: Miért te már találkoztál úgyan ilyen honlappal? :)

3.Egy ilyen kijelentés után az az első dolgom, hogy megnézem, te hol vagy pl. a „webdesign” szóra.

Hajrá. Hogy tanult kollégám szavaival éljek: "Szabad országban élünk"...

Egy who is -ban annak is nézz utána, hogy a domain még csak 15 napos. Ezért valószíűleg nincs még a az első 300-ban sem. (Sőt) De lesz. Viszont google nagytestvérnek idő kell, mint tudjuk...(meg nekem is persze)

4.Örülök, hogy van, ami tetszik.
+
A fotók rendezésével egyet értek. - Bárcsak lenne töb kezem :) (vagy 48 óra egy nap)

Köszi, hogy hozzászóltál!

mulidesign · http://mulidesign.com 2008.04.19. 17:00:05

OnineNinja!

Nem szeretnélek megsérteni. (Tényleg nem!) De mi a fa.. köze van a ninjáknak a marketinghez?

Végigolvastam a honlapod... Jobb lett volna ha ikább előbb teszem. Akkor az nem fárasztottam volan magam a sok írással.

Design terén nem egy az ízlésünk azt hiszem. És akkor még finom voltam...
süti beállítások módosítása