Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.26. 09:27 Popup Akadémikus

honlapkrtikika -> pénztárcafitnessz

Megint egy tipikus példát találtam arra, hogy hogyan nem szabad egy honlapot csinálni.
Van egy honlapod, aminek - első ránézésre - kb 40 %-a foglalkozik azzal, amit mondani akarsz. A lapon hemzsegnek a figyelem elterelő csiri-biri flash-ek. Kattints ide, mert erről korábban már írtam.
Gyakran nem is tudom eldönteni, hogy melyik a Te hirdetésed és melyik az ami csak elviszi a látogatót tőled. Úgy értem, (elég nehezen, mert nem elég tömör a bevezetőd), hogy Kéred, hogy iratkozzak fel egy magazinra. De a magaziról semmit sem tudok meg: Miről is fog szólni? Egészségemről (de azon belül miről? mit is akarsz rámsózni gyapjútakarót, bio tablettákat, poratkamentes porszívót?), MLM-ről, vagy arról, hogy hogyan vernek át az egészség címszóval (mert ugye a bevezetésed erről szól.)
Azért vagy ennél a szolgáltatónál, mert ingyenes? Gyere velem, megmutatom, hogy mit tegyél, hogy ne nézzenek csórónak! Kattints ide!

Ezek egyszerűen javítható gondok.  A honlapod élete csak most kezdődik! (illetve, ha ezeket az alaphibákat kijavítod egy fél óra alatt...) Csak meg kell hoznod a döntést.
www.abbcenter.com/a_penztarcafitnessz

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr17433635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildiki · http://instantmlm.hu 2008.04.28. 13:06:53

Sokan vannak, akiknek csak ingyenes tárhelyre van „pénzünk". Ez tényleg olyan nagy baj? Jó, az igényeseknek talán.

Ildiki · http://instantmlm.hu 2008.04.28. 13:11:48

Engem a helyesírási hibák zavarnak... nem kicsit, nagyon! (Van, akinek már szóltam is. Tudja, hogy javítani kellene, mégsem teszi meg a szükséges lépéseket.)

baloghrp · http://egeszsegesklima.hu 2008.04.29. 07:25:49

Nagyon sok a figyelemelterelő reklám. Ez a honlap ilyen formában egy banner gyűjteménynek tűnik és elviszi a látogatót mielőtt a lényeget megértené. Én a főoldalra nem raknék fel ennyi hírdetést. Szerintem az lenne a cél, hogy minél többen feliratkozzanak a hírlevélre. Minden egyes honlap elemnek ezt a célt kellene szolgálni.

baloghrp · http://egeszsegesklima.hu 2008.04.29. 07:32:27

Még valami: A lényeges szövegtől teljesen elveszi a figyelmet a sok reklám képe és nekem igen nagy erőfeszítésembe került végigolvasni. Lent már jobb, mert nincs, ami zavarjon. Megoldási javaslatom:
Nem az átkattintásokból akarnék megélni, ami azt jelenti, hogy a főoldalra nem raknék reklámot. Készítenék viszont egy bemutató oldalt, ahol ízlésesen elhelyeznék reklámokat, ezzel demonstrálva, hogyan is kellene kinézni egy olyan oldalnak, ahol szerepelhetnek reklámok. Itt leírnám, hogy mit miért tettem fel, miért éppen oda, hogyan raktam fel, stb.
Ezzel még a bizalmat is tudnán növelni.
Szerintem...

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.04.29. 11:16:11

Engem soha nem zavart, ha egy oldal ingyenes tárhelyen van, ha a tulajdonos hajlandó kifizetni azt a kb. 3000 Ft.-ot, hogy a reklámcsíkokat eltüntessék.

Biztos vagyok benne, hogy az általad tanított módszerekkel meg lehet ennyit spórolni, de tudod, a látszat azért kell...

Még pár apróság:

1.

"Csupán feliratkozol a hírlevélre (jobbra fent)"

Ami az oldal alján van az nem ugyanaz? Ne bonyolítsd túl a dolgot, az embereknek sokszor egy dologra is nehéz koncentrálni :-)

2.

"Posta címem."

Ezt ne így kérd el. Nekem az a személyes tapasztalatom, hogyha kiírod 3 sorba : Ir. szám, város, utca, akkor jobb eredményt érsz el.

Sanka · http://www.abbcenter.com/a_penztarcafitnessz 2008.05.03. 07:04:38

Köszönöm a kritikátokat, és természetesen azért kértem, hogy kijavítsam a hibákat. Ildiki, fogok szólni Vilinek, hogy vegyünk le egy sz betüt. Bár ahány helyen nézem, annyi féle képpen írják. Jó én nem őket kell kövessem.
Lenn, ha kéri a magazint, küldhetek hírlevelet, csak nincs leíratkozási lehetőség, csak, ha " jobbra fenn" íratkozik fel, te tényleg bonyolult így, dolgozom rajta.
Még egyszer köszönöm.

Sanka · http://www.abbcenter.com/a_penztarcafitnessz 2008.05.04. 06:50:58

Na, dolgoztam picit...

Bizonyára még nem tökéletes, de a cél tényleg a hírlevél felíratkozás.
Ha valaki kitöltötte az űrlapot, címmel, megy a Magazin.
Kedves Kritikus, bizonyára Te is megkaptad már, ahogy azóta az erdélyi Homoródszentmártonban lakó kedves érdeklődő is, többek között.
A döntés innentől nem az enyém, ott a nappalidban, elolvashatod, eldobhatod.
Bár írtad, lehet, hogy nem vagy a célcsoportom, de előbb utóbb még egy kritikus lesz "csúcsvezető", és dönthet, hány helyre viszi a hasznot a háztartásából.
Vagy mint én is, odafigyelhet mi van otthon fogytán, nehogy máshol kelljen megvenni, ha saját üzlete van.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a hasznon túl, magyar munkahelyek megvédésében is segítek a magam szerény módján, Kecskemét, Budapest, Komárom, Kolozsvár, stb.-n át...
Fizetős, lesz, amint készen vagyok a remélhetőleg végleges hírlevelekkel, amiket csak bemásolok az autoresponderbe(aminek a kezelését most tanulom), és amit lehet, automatizálok.
Jó tanáraim vannak!
Jó munkát mindenkinek.
süti beállítások módosítása