Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.04.30. 09:17 Popup Akadémikus

honlapkritika csak a foci

Nehéz helyzetben vagyok... A focit nem nagyon szeretem, így csak tippelem, hogy mi lehet az amit a neten látni akar a látogató.

Szerintem gólokat. Híres gólokat. Előkereshetnél ilyeneket a netről és feltehetnél egy két videót. (De aztán az is lehet, hogy túl vad ötlet ez tőlem...)

Ja! szerintem, ha jól csinálod az oldaladat, akkor lesz annyi bevételed, hogy abból bőven fedezz egy fizetős tárhelyet. van egy tippem, kattints ide!

És még egy, ha szeretnéd, hogy ez legyen közösségi oldal, akkor legyen blog, chat, fórum!

www.onlyfootball.extra.hu

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr27440672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint · http://www.onlyfootball.extra.hu 2008.04.30. 15:04:13

Sziasztok!

Csinálok majd az oldalra egy űrlapot, hogy mindenki leírhassa, hogy mégis mivel lenne érdemes bővíteni ezt az oldalt. A "híres gólok" jó ötletnek tűnik, mindenképpen fontolóra veszem! :)

Jelenleg is van fent egy fórum, de az nem igazán tetszik nekem, hallottam az SMF fórumról és szeretném telepíteni is, de sehol sem találok normális magyar nyelvű leírást hozzá.

Remélem Ti tudtok ajánlani valamit.

A kritikákat meg előre is köszönöm, úgy gondolom abból sosem elég!

Üdv:
Bálint

ferkho 2008.04.30. 15:23:59

Phpstudio.hu -n találsz leírást smf-hez ás ha nem megy a telepítés, akkor ott a fórumon segítenek is neked :)

baloghrp · http://egeszsegesklima.hu 2008.05.01. 08:31:38

Az észrevételeim:
1. Nekem nagyon sötét a háttér.
2. Inkább megfordítanám a kontrasztot: világosabb háttér és sötét betűk > szerintem jobban lehetne olvasni
3. kicsit széthúznám az oldalt: nagyobb térközöket hagynék az egyes elemek között
4. tetszik, hogy a legkisebb felbontásra optimalizáltad az oldalt, így mindenkinek belefér a képernyőbe
5. minden cikkhez lehetővé tenném a hozzászólást, így növelve a cikk értékét
6. tudom van fórum, de a sötétkék háttér miatt nem igazán tetszik
7. Nem keverném a reklámokat a honlap blokkjai val: egyik oldalon reklámok, másikon a saját dolgaim > így nekem egy kicsit "összevissza"

Ez egy erősen szubjektív vélemény. Nem biztos, hogy hallgatnod kell rám. Foci szakmailag nem tudok hozzászólni, mert nagyon távol áll tőlem.

inkvizítor 2008.05.03. 18:18:38

Utólag jutott eszembe!

Szerintem sokat emelne a honlap látogatottságán, ha lenne egy chat-fal is. (csak bírd a moderálást!)

Tshabee · http://www.forma1r.extra.hu 2008.05.09. 09:23:34

Hello

első észrevételem a honlappal kapcsolatban hogy nem középen van szentem sokkal jobb lennen középre igazítva, a másik meg túl van zsúfolva, túl sok minden van egy helyen, ami lehet h csak azért tűnik igy nekem mer kicsi a felbontása... lehet... de szentem egy nagyobb felbontás jobb lenne!
süti beállítások módosítása