Tulajdonképpen az ilyen speciális honlapoknak szakértelmet, tudást kell tükröznie. Ez sikerült. Nincs felesleges grafika, jól áttekinthető menü.
Ha nincs mit kritizálni, akkor ötletet adok:
Esetleg én azon gondolkoznék, hogy a hírleveleket lehetne szakterületekre osztani. (Mert nem nagyon valószínű, hogy mondjuk a környezetvédelemmel foglalkozó szakember nem iratkozik le a hírlevélről, amikor a harmadik klímával foglalkozó hírlevevelet kapja.)
Hogy nehéz mindig aktuális tartalommal jelentkezni? Ez nem igaz! Annyi, de annyi aktulis hír jelenik meg a neten. Erről egy rövid bemutató olvasható itt... Látom, hogy ezen a honlapon van hírlevél! Mégis érdemes elolvasni ezt a cikket. Ide kattintva megtudhatod, milyen hírforrásból könnyű dolgozni.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Zsmr.Com.Ua 2019.05.12. 16:55:45
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
szpetya 2008.05.09. 13:40:04
Én azért találtam egy két kivetni valót az oldalban. Pl nagyon elavult lásd menük. Miért kell minden új menüpontnál újratölteni az egész oldalt? Miért nem lehetne csak azt újratölteni ami változik? Az oldal forráskódján is lehetne mit szépíteni és optimalizálni.
OFF
Észrevettem hogy szinte mindegyik kritikádba beleteszed a hírlevelet...
inkvizítor 2008.05.10. 11:59:42
Magam tapasztalatából tudom: amióta van hírlevél az egyik honlapomon, azóta nagyobb a konverzió.
(Lehet, hogy van jobb ennél? Lehet... De ez a legegyszerűbb!)