Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.15. 09:29 Popup Akadémikus

honlakritika az Opera böngészőről

Így jár az, aki meggondolatlanul, egy kis pénz megtakarításával egy ingyenes tárhelyen indul. Az oldal PR értéke jelenleg is 5-ös. Ha már megunod, hogy ingyenes szolgáltató miatt lenézzék a honlapodat ide kattintva találsz megoldást olcsó tárhelyre.

Egyébként én is letöltöttem magamnak az operát. SZimpatikus ötletek vannak benne. Lehet, hogy egy pendriveos verziót is le fogok tölteni...

Megértem, hogy az opera szóra nehéz optimalizálni egy oldalt, mert sokan Wagnert fognak keresni és így kerülsz fel a listára. De azt nem értem, hogy egyáltalán nem foglalkozol azzal, hogy a google minél előbbre soroljon. Se title, se keywords, se description nincs az oldalon! GRRRR! Ez nagy hiba! Szerintem, ha ezeket kijavítod, akkor a jelenlegi 6. helyről biztosan előrébb kerülsz!

http://opera.extra.hu

böngésző marketing

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr1454519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.15. 10:15:29

1.

A nyitóoldalra kéne valami marketing szöveg, ami "eladja" az operát.

Nem derül ki rögtön, hogy miért jobb pl. a firefoxnál vagy az explorernél.

2.

Szép igényes grafika, könnyen átlátható az oldal, és a blogodra is jó ránézni.

Tetszik


Összegzés:

Ha operára vágyom nyert ügyed van.

A többséget, akiknek a böngésző csak a böngészésre kell ezzel az oldallal nem nyered meg.

Lali_ 2008.05.15. 20:24:40

Nemtudom mikor nézted meg, most van benne minden szép SEO-s cucc. Miután jelentkeztem a kinzópadra, azután állítgattam be rendesen, addig nem túl szabványos módon a page.php6-ba írtam bele.. Mostmár a meta language-re is ott van, hogy hu oldal....
Az ingyenes tárhely probléma már megoldás alatt van..
A marketingdumából tényleg eléggé kevés van, azt pótolni is fogom

bakkerkoma · http://www.lantosgomba.hu 2008.05.16. 10:25:22

Nekem tetszik, hogy szép, tiszta az oldal.
Nincsennek idegesítő színek, egyszóval harmonikus.
Ha a tanácsokat bepótolod, akkor szerintem nagyon jó lesz.

Lali_ 2008.05.16. 11:08:13

köszi :) Ígérem megfogadom a tanácsokat csak most az ingyentárhely probléma van a terítéken először

LinkUnderground · http://www.linkunderground.hu 2008.05.16. 15:20:54

Igen szerintem profi munka, tartalmas, sok hasznos információval, nekem mint máshol már írtam: ) Csak az ingyenes tárhelyel van bajom, vétek egy ilyen Jó oldal nem saját domainen és tárhelyen.
süti beállítások módosítása