Az olyan oldalakon, ahol a szépérzék nem csak azért fontos, hogy "elkápráztassa" a látogatót, hanem azért, mert a tevékenysége egyébként is megköveteli, hogy a szemnek kellemes legyen ott duplán számít, hogy milyen a honlap grafikája...
Itt azt hiszem sikerült megvalósítani ezt. Kellemes színek, jó összhatás...
És jöjjön akkor a feketeleves:
Azoknál a cégeknél, amelyeknek a neve MÉG nem olyan nagy a neve, mint egy multinak, inkább spóroljon nevének halmozásától a honlapon. A title tag relevanciája 23 %-os... És ebbőlk a 23 %-ból is a cégnév foglal el egy jó részt. Pedig aki kertet akar építeni és nem ismeri a cégedet, az nem fogja beírni a google keresőbe, hogy kerttrade 2001 Bt.
A honlapon a kert szó sűrűsége a legnagyobb... De ez is csak 1,8 %. Hát így sohasem fogja megtalálni a google. Ha szeretnél többet megtudni arról, hogyan kerülhetsz a találati lista elejére, akkor kattints ide!
A kertben minden hónapban van valami aktuális... Van, ami mindig felkeltheti a figyelmet és ami emlékeztet arra, hogy van egy cég, amelyik minden évszakban hasznos tanácsokat adhat... Miért nem használod ki? Nincsenek ötleteid? Ha ide kattintasz, nemcsak azt tudhatod meg, hogy miért fontos ez, hanem ötletem is lesz arra, hogy hogyan lehetsz mindig aktuális... Kattints ide!
És még egy kicsi: Ne hangsúlyozd, hogy budapesti vagy. Csak azt, hogy az egész országban dolgozol... Én a balatoni ingatlanhoz azért nem hívnék "pesti" kertészt, mert a távolság miatt biztos drága lesz, meg ha valami gond van akkor biztos nem fogsz 250 kilométert utazni. Tehát: Ne mondd el, hogy hol van a székhelyed... , hanem azt mondd: Bárhol csinálod is a kertet nincs kiszállási díj... Ha jobb lenne a szöveged nagyobb lenne a forgalmad... Talán nyakig vagy munkával?
Itt azt hiszem sikerült megvalósítani ezt. Kellemes színek, jó összhatás...
És jöjjön akkor a feketeleves:
Azoknál a cégeknél, amelyeknek a neve MÉG nem olyan nagy a neve, mint egy multinak, inkább spóroljon nevének halmozásától a honlapon. A title tag relevanciája 23 %-os... És ebbőlk a 23 %-ból is a cégnév foglal el egy jó részt. Pedig aki kertet akar építeni és nem ismeri a cégedet, az nem fogja beírni a google keresőbe, hogy kerttrade 2001 Bt.
A honlapon a kert szó sűrűsége a legnagyobb... De ez is csak 1,8 %. Hát így sohasem fogja megtalálni a google. Ha szeretnél többet megtudni arról, hogyan kerülhetsz a találati lista elejére, akkor kattints ide!
A kertben minden hónapban van valami aktuális... Van, ami mindig felkeltheti a figyelmet és ami emlékeztet arra, hogy van egy cég, amelyik minden évszakban hasznos tanácsokat adhat... Miért nem használod ki? Nincsenek ötleteid? Ha ide kattintasz, nemcsak azt tudhatod meg, hogy miért fontos ez, hanem ötletem is lesz arra, hogy hogyan lehetsz mindig aktuális... Kattints ide!
És még egy kicsi: Ne hangsúlyozd, hogy budapesti vagy. Csak azt, hogy az egész országban dolgozol... Én a balatoni ingatlanhoz azért nem hívnék "pesti" kertészt, mert a távolság miatt biztos drága lesz, meg ha valami gond van akkor biztos nem fogsz 250 kilométert utazni. Tehát: Ne mondd el, hogy hol van a székhelyed... , hanem azt mondd: Bárhol csinálod is a kertet nincs kiszállási díj... Ha jobb lenne a szöveged nagyobb lenne a forgalmad... Talán nyakig vagy munkával?
Gratulálok az oldaladhoz...
www.kertben.hu
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2008.05.27. 11:15:07
Amúgy nagyon tetszett, gratulálok!
inkvizítor 2008.05.27. 11:22:01
A legjobb referencia az lenne, ha látnék egy fényképsorozatot: ilyen volt... így készült... ilyen lett.
És mindehhez egy dátum is lenne, akkor lehetne látni, hogy milyen gyorsan dolgoztok... (Aztán fél év múlva: ilyen lett miután minden növény "elindult")
Azonos kameraállásból... Szerintem látványos lenne...
Baxli · http://buszberles.abbcenter.com 2008.05.27. 12:35:59
Gabi · http://www.hiteltanacsadas.shp.hu 2008.05.27. 21:58:14
Javaslom sokat gyere fel az oldalra, nagyon nagy segítséget fogsz itt kapni:)), én már tervezem az új honlapom, az itteni tanácsok alapján fogok elkészíteni, majd beküldöm azt is....
Rájöttem a meglévőt nem fogom tudni átalakítani.
Sok sikert, a munkához, ja szép a honlap így is.
OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.31. 20:50:44
Szép esztétikus oldal, grafikához nincs hozzáfűzni-valóm.
2.
Marketing szöveghez annál inkább :-)
Függetlenül attól, hogy teljesen nyílvánvaló mit árultok kell az érzelmekre ható marketing szöveg, előnyfelsorolás stb...
3.
Könnyű navigálni. Szuper!
4.
Az egyik kritikában mondta inkvizítor ( a honlap tulajdonosa hiteltanácsadással foglalkozott és kirakott valami mű irodaképet)
"Az az iroda kép nekem sem tetszik. Látszik rajta, hogy mesterségesen előállított környezet. (Ha a Te irodád volna ilyen elegáns, akkor azt ki kellene tenni, de itt azt látom, hogy át akarsz verni, mert a Te irodád biztosan nem ilyen szép > Te nem vayg olyan gazdag > Nem megy annyira az üzlet > nem kell hozzád fordulni. VAgy túl laza asszociáció? Ennél még egy semleges temrészetfotó is jobb..."
Vigyázz, mert a képeiddel te is így jársz, ha nincsenek fönn referenciák.
szpetya 2008.06.02. 08:19:14
Üdv
P
pappzoo 2008.06.16. 11:26:42
Köszönöm az észrevételeket, tanácsokat! A képek, referenciák remélhetőleg hamarosan elkészülnek.