Kezdjük az oldal nevével. Én is így kezdtem. Ma már bánom, hogy a főtevékenységemről szóló honlapomnak a cégem nevéből képzett nevet adtam. Ma már tudom, hogy inkább a főtevékenységből képzett nevet kellett volna adnom. Erről régi vita folyik már, melyben csak az egyik…
2008.08.01. 10:17 Popup Akadémikus
honlapkritika: apentium.net
Szólj hozzá!
2008.07.31. 14:05 Popup Akadémikus
honalpkritika: rblmarketing.hu
Mintaszerű marketing oldal! Helyén van a grafika, a marketing szöveg, a navigáció Apróbb észrevétel: a világoskék betűk fehér alapon tft monitoron nehezen olvasható. Ugyanígy túl kicsi kontraszt miatt egybefolyik néhány fotó a háttérrel. A times betűtípus csak a nagyobb…
1 komment
2008.07.30. 13:24 Popup Akadémikus
honlakritika: kalandtabor.tuti.hu
Amit azonnal levennék a lapról: A hirdetések, amiket nem te tettél ki az oldalra. Tudom, ez egy ingyenes oldal. De tényleg nincs egyszeri 8 - 9 eFt-od hogy domain nevet és tárhelyet vegyél egy évre? Hogy ennyiért nem lehet? Tévedsz! Tárhelyre évi 5,500 Ft domain regre, pedig 2,700 Ft is…
Szólj hozzá!
2008.07.28. 12:38 Popup Akadémikus
honlapkritika: herbal.hu
Igazából nem értem, hogy egy ilyen nagy nemzetközi cég miért nem ad arra, hogy a google-ben jó helyen legyen. A meta tag-ek használata szinte a nullával egyezik. Ha egy kicsit utánanézne a honlap programozója hogy hogyan lehet előre kerülni a google találati listán, akkor nem kellene…