Hirdetés

Céges laptop finanszírozás felesleges papírmunka nélkül: kattins ide!

---- --- mk ---

Friss topikok

2008.05.25. 19:30 Popup Akadémikus

honlapkritika: ejszakaiangyaldesign

Ezt minden alkalommal el fogom mondani, ha olyan oldallal találkozom, ami ingyenes tárhelyen van. Kattints ide és elmondom, hogyan tömöd más zsebét, ahelyett, hogy a sajátodba tennéd a pénzt!

És akkor vesézzük ki az oldaladat

Kezdjük a főmondatoddal: Miről is szól az oldalad? Éjszakai angyalról! Amikor csak a honlapod címét megláttam erősen gondolkoztam azon, hogy engedjek-e erre az oldalra olyan honlapot, ami 18 éven felülieknek szól!?! Lehet, hogy az a bajom, hogy nem nő vagyok, de nekem ez az asszocióció ugrik be... Kíváncsi vagyok, hogy a látogatók többsége mire asszociál. Csak nekem van ilyen fantáziám... Végeztem gyorsan egy közvélemény kutatást. A minta egy férfi és egy nő, tehát nem reprezentatív 8-) MIndkettőnek ilyen asszociációi voltak. Tehát első kötelező lépés névváltoztatás.

A névváltozás megtörtént 2008.06.11.

Az új link: www.designuniverzum.gportal.hu

A többi látogatónak el kell mondanom, hoyg annyira nem értettem a honlap célját, hogy emailben rá kellett kérdeznem: Ha jól vettem ki a honlap készítője bárkinek szívesen csinál például bannereket. (most a többibe nem mennék bele, mert a lényegen nem változtat.)

A lényeg: ha valamit be akarsz mutatni, el akarsz adni, akkor szóljon erről az oldalad legfontosabb mondata. Az a mondat, amit elsőre szeretnéd, hogy elolvassanak és abból mindent értsenek meg. A Te első mondatod az, hogy éjszakai angyal design. A cégnév, vagy fantázianév nem érdekel senkit. Olvass erről ide kattintva!

Miért nem azt írod, hogy "Ha bannert szeretnél, jó helyen jársz." stb. Tudom, hogy ennél jobb mondatot is ki lehet találni. Próbáld meg: Tegyél fel kérdést magadnak: mi az amivel jól jár a vevő, ha téged bíz meg, majd a válaszodat fogalmazd is meg. Legyen ez az első mondatod. És kész...

a régi link:
www.ejszakaiangyaldesign.gportal.hu

Az új link:

www.designuniverzum.gportal.hu

14 komment

Címkék: flash dizájn design szövegírás banner grafika szöveg webdesign grafikus webdizájn szlogen honlapdesign honlapkritika honlapdizájn webgrafikus webgrafika


A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkritika.blog.hu/api/trackback/id/tr8466047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ÉjszakaiAngyal · http://www.ejszakaiangyaldesign.gportal.hu 2008.05.26. 13:14:40

Én nem csak bannereket csinálok, hanem bármilyen képet, amit éppen rendelnek tőlem :)Fejléc,banner,menük,háttérkép,
meg még sorolhatnám...
sőt.. még videoklippet is :)

ÉjszakaiAngyal · http://www.ejszakaiangyaldesign.gportal.hu 2008.05.26. 13:16:56

A tárhelyről meg annyit, hogy az ingyenes tárhelyeket azoknak találták ki, akik nem tudnak php-ben, vagy html-ben programozni. És nagyon sok ember van vele így...

ÉjszakaiAngyal · http://www.ejszakaiangyaldesign.gportal.hu 2008.05.26. 13:19:08

Névváltoztatás... az kicsit nehezen menne ugyanis ez az én becenevem és már hozzám nőtt :) Úgy mint a NightAngel.
Úgyhogy ez kilőve...
Az hogy kinek mi jut róla az eszébe, az más helyzet... nem kell mindenkinek elsőre rosszra gondolni.

Popup Akadémikus · http://www.popupkeszito.hu 2008.05.26. 13:38:35

Nem is rossz az! :-) (Bocs de ezt a felsobott labdát nem volt szabad kihagyni...)
A cms rendszereket pedig azoknak találták ki, akik nem szeretnének ingyenes tárhelyen dolgozni, de nem akarnak megtanulni programozni sem... Ez ma már a legtöbb tárhelyszolgáltatónál ingyenes szolgáltatás... Rádaásul a sminkekek (külső megjelenést) az egész világon fejlesztik és szép kínálati piaca van...

ÉjszakaiAngyal · http://www.ejszakaiangyaldesign.gportal.hu 2008.05.26. 13:53:40

Volt a cms rendszerhez szerencsém egy ismerősöm által, de nekem valahogy nem jött be. :)
A sablon megjelenéseket sem szeretem.Ezért is egyéni stílusú a honlapomon is a megjelenés. Hogy ne kelljen gportalos sablonokat használnom és hogy ne látszódjanak a modulok, mert azt nem szeretem.

OnlineNinja · http://www.online-milliomos.hu/ 2008.05.31. 20:16:29

FF8? Az volt a kedvencem a sorozatban, régi szép idők...

Na akkor rátérek a fikázásra (jujj elszóltam magam, úgy értem a kritikára) :-)

1.

Navigálááááás. Egyszerre mosódik össze minden, és terül szét a semmibe.

Nagyon nehéz megtalálni a lényeget.

2.

Szerintem kicsit túl széles a weboldalad.

1024x768-ra kéne optimalizálni.

ÉAn 2008.06.02. 21:29:23

1024-re optimalizáltam :) Ahogy éppen tudtam.. most új design-t csináltam az oldalra. :)

Energikus Menedzser 2008.06.03. 09:17:45

Hmmm ez még mindig nem 1024x768 (még mindig oldalra csúszkál) ;-)

A kék háttér jó ötlet, sokkal kellemesebb a szemnek.

Energikus Menedzser 2008.06.03. 09:18:16

Ja, egyébként OnlineNinja voltam :-)

ÉAn 2008.06.03. 22:43:43

Hát de már nem akkora mint volt.Sajnos kisebbre nem tudom csinálni, mivel táblázatban van megcsinálva mindkét oldalon a menüsor. És ha összébb húzom, akkor a menü linkek fognak összecsúszni...

ÉjszakaiAngyal 2008.06.10. 13:42:56

Jövőhéttől új nevet kap a honlap :)

szpetya · http://www.petyasite.hu 2008.06.12. 12:32:01

Ez a Magyarország legnagyobb képtára lehet kicsit erős nem? Ha már ennél a mottónál akarsz maradni akkor inkább azt írd hogy az egyik legnagyobb. Csípőből mondok neked hármat ami nagyobb mint a te képtárad.

Üdv
P

ÉAn 2008.08.03. 20:41:13

Hát azon vagyok, hogy a legnagyobb legyen Magyarországon :)
100 000 kép sem kevés szerintem már. Hazai viszonylatban. És már a PageRankom is 4-es :)))
süti beállítások módosítása